Steelcase

Svetová jednotka v predaji kancelárskeho nábytku

 

Steelcase študuje, ako ľudia na pracovisku pracujú, čo potrebujú, aby pochopil ich myslenie a potreby. Vďaka tomu prichádza na trh s inováciami, ktoré pomáhajú firmám udržať skvelých zamestnancov v produktívnom a kreatívnom prostredí. Potreby organizácií rozdelil do 4 skupín.

Šetriť
Znížiť náklady na nehnuteľnosť a zároveň získať jej vyššiu hodnotu. Od roku 2002 sa priemerné štvorcové metre na osobu stabilizovali, zatiaľ čo nárok na spoločné priestory sa zvýšil.

Spolupracovať
Podporiť spoločnú prácu. Nedávny Business Week článok (zdroj: "Inside Innovation" Business Week, 28.4.2008) uvádza, že až 82% pracovníkov má pocit, že je potrebné viac spolupracovať.

Motivovať
Schopnosť udržať na pracovisku talenty a motivovať ich. Je to najväčší problém, ktorým organizácie dnes čelia.

Hrdosť
Každá spoločnosť, aby bola úspešná, potrebuje budovať značku a pestovať kultúru na pracovisku. Vtedy budú jej zamestnanci hrdý na spoločnosť v ktorej pracujú.

Fakty o spoločnosti, má:

  • zamestnáva 10 400 ľudí po celom svete                                  
  • 21 tovární: 12 na americkom kontinente, 5 v EMEA a 4 v Azii
  • zavedené systémy kvality ISO 9000, ISO 14000, OHSAS
  • viac ako 630 nezávislých autorizovaných dílerov vo viac ako 850 lokalitách po celom svete
  • viac ako 500 produktových radov
  • 103,8 miliónov dolárov investovaných do výskumu a vývoja za posledné 3 roky
  • viac ako 1500 registrovaných patentov a návrhov