Steelcase

  • Svetová jednotka v predaji kancelárskeho nábytku

  •  


  • Steelcase študuje, ako ľudia na pracovisku pracujú, čo potrebujú, aby pochopil ich myslenie a potreby. Vďaka tomu prichádza na trh s inováciami, ktoré pomáhajú firmám udržať skvelých zamestnancov v produktívnom a kreatívnom prostredí. Potreby organizácií rozdelil do 4 skupín.
  • Šetriť
    Znížiť náklady na nehnuteľnosť a zároveň získať jej vyššiu hodnotu. Od roku 2002 sa priemerné štvorcové metre na osobu stabilizovali, zatiaľ čo nárok na spoločné priestory sa zvýšil.
  • Spolupracovať
    Podporiť spoločnú prácu. Nedávny Business Week článok (zdroj: "Inside Innovation" Business Week, 28.4.2008) uvádza, že až 82% pracovníkov má pocit, že je potrebné viac spolupracovať.
  • Motivovať
    Schopnosť udržať na pracovisku talenty a motivovať ich. Je to najväčší problém, ktorým organizácie dnes čelia.
  • Hrdosť
    Každá spoločnosť, aby bola úspešná, potrebuje budovať značku a pestovať kultúru na pracovisku. Vtedy budú jej zamestnanci hrdý na spoločnosť v ktorej pracujú.

  • Fakty o spoločnosti, má:

  • zamestnáva 10 400 ľudí po celom svete                                  
  • 21 tovární: 12 na americkom kontinente, 5 v EMEA a 4 v Azii
  • zavedené systémy kvality ISO 9000, ISO 14000, OHSAS
  • viac ako 630 nezávislých autorizovaných dílerov vo viac ako 850 lokalitách po celom svete
  • viac ako 500 produktových radov
  • 103,8 miliónov dolárov investovaných do výskumu a vývoja za posledné 3 roky
  • viac ako 1500 registrovaných patentov a návrhov